qmail a chyba smtp 451 qq nelze vytvorit soubor v queue

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Srpen 9 09:33:10 CEST 2002

On Fri, Aug 09, 2002 at 09:11:58AM +0200, Dušan Hokův wrote:
> Zdravim,
> qmail mi nejakou dobu (par dni) chodil, a najednou hlasi tudle chybu.
> Na disku je mista dost, pry se jedna o chybu pristupovych prav. Zkusil jsem
> patch z webu qmailu, ale situace se nezmenila. Setkal se nekdo s podobnym
> problemem? Pls poradte co s tim.

S podobnym problemem jsem se setkal u qmailu s TLS patchem, kdyz jsem
pred tim upgradoval OpenSSL knihovny. Zkuste qmail prekompilovat.

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz