QoS linux

Brandis Jaroslav jaroslav.brandis na softec.sk
Pátek Srpen 9 10:56:53 CEST 2002

Zdravim ...

Cital som nejake veci ohladom QoS na linux-e ale nedozvedel som sa , ci
je mozne v ramci linux qos zabezpecit aj nejaku spolupracu s naprotivnym
routerom, ktory nie je linux napr. Cisco pri alokacii pasma napr pre
urcite sluzby.   Pokial som to dobre pochopil, qos na linuxe je
zabezpecene iba na odchodzom interfajsi. Ale cez transportnu linku spat
k linuxu mi to bezi naplno az linux zase robi obmedzenia. Je to inak
alebo ten prechod po linke spat nepodstatny z pohladu qos ?  Dosiahnutie
nejakej spoluprace pre QOS medzi dvoma routermi  sa ako riesi ?

Brandis Jaroslav
SOFTEC s.r.o.
Kutuzovova 23
831 03 Bratislava