OT (sorry): PDA

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Srpen 9 11:01:51 CEST 2002

On 09/08/2002, MP - Lists (el. adresa) wrote:

> PalmOS umira :( Teda prichazi PalmOS 5 a nova rada palmu bez zpetne
> kompatibility, takze nakup stare rady bych uplne nedoporucoval (leda
> pokud by byly totalni vyprodeje)

PalmOS 5 jednak zpetnou kompatibilitu ma a jednak to neznamena, ze
najednou zmizi tech deset tisic uz hotovych aplikaci. Ja bych se toho
nebal, nez se PalmOS 5 poradne rozjede a uchyti, a nez klesnou ceny,
muzete si zatim bez problemu uzivat stavajicich zarizeni.

Jinak pokud jde o ten USB storage, tak pokud je mi znamo, zadne PalmOS
zarizeni to neumi. Sony Clie lze ve Windows pripojit jako dalsi disk,
ale mam pocit, ze je k tomu potreba dodatecny soft.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka