SUMMARY: (OT) videosignal pres UTP kabelaz ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Srpen 9 14:54:55 CEST 2002

Dekuji vsem za prispevky k vyreseni problemu

kdo by mel zajem nasel jsem napr

http://www.cctv.cz/produkty/analogovy_prenos/analogovy_prenos1_2.htm
(to je pro hlidaci agentury)

nebo

http://www.hometech.com/audio/tpaudio.html

(tam to ale nedoporucuji na vetsi rozvody

no ale hlavne jsem zmenil strategii hledani a misto hesel jako
"video  UTP" , "schrack TV " a podobne jsem zkusil hledat jmeno produktu

lexcom home

no a nakonec po prokousani ruznymi finskymi apod texty jsem nasel vse:

http://www.lexel-electric.cz/default2.htm

jsou tam i ceniky ale neuplne a jeste ve strasnem formatu Excelu kteremu
OpenOffice nerozumi  , takze jsem musel jit az na WIn2000 s OFF2000
(fuj ;-)

A je to jasne - jednak maji bytelny kabel - dvakrat stineny, jednak sadu
zesilovacu (antennich ktere to perou do nekolika UTP vystupu soucasne) a
hlavne propojovaci kabel;y, ktere obsahuji balun 75/100 Ohm.

A jeste je tam sada modulatoru, ktere prevadeji videosignaly do vybraneho
TV pasma.

Vymakane to je pekne, ale trochu drahe pro nasince.

Asi bude lepsi jeste s UTP roztahnout i koaxial po baraku ;-)

Jo a co se tyce pocitacu - maji tam jen 10 Mbit ! Na takovem kabelu muzou
je 1Gbit, tak proc se omezovat !

Diky ze jste me za OT nevyhnali - treba se moje poznatky hodi i jinym
pri budovani domaci site (samozrejme s Linuxovym serverem)

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *