WindowMaker dock icons

Libor Stefek lstefek na logis.cz
Pátek Srpen 9 14:23:34 CEST 2002

Marian Cavojsky wrote:

> Dajte si ho do hlavneho menu a priradte mu klavesovu skratku.

Myslim, ze si lze udelat libovolne submenu;
nemusi to byt na hlavni urovni - nebo se pletu? nemam to u sebe -
a tam priradit klavesove zkratky.

Mimochodem, nedavno jsem si koupil tzv. multimedialni klavesnici a vyroba
klavesovych zkratek pro takove ty klavesy jako "Calculator" apod.
byla ve WindowMakeru uplne pohoda (oproti KDE atd)

Libor