serial port spy

Michal Cihar cihar na email.cz
Pátek Srpen 9 14:35:41 CEST 2002

Zdravim

> jak by se dalo nejlepe spionovat co se deje na seriovem portu ?
> Napriklad pustim ve wine program pro komunikaci s mobilem a chtel bych
> vykoumat, co ten windowsovy program dela, tedy odchytit a zapsat nekam
> (do souboru) veskerou komunikaci, ktera probihala s mobilem po seriovem
> portu. ?

Nevim jak nejlepe, ale ja jsem pouzil patch do jadra ttytap z plptools
(http://plptools.sourceforge.net/, patch:
http://cvs.sourceforge.net/cgi-bin/viewcvs.cgi/plptools/plptools/patches/linux-2.2.18-ttytap.patch?rev=HEAD&content-type=text/vnd.viewcvs-markup).
Pokud pouzivas jadro 2.4.x tak ho mam doma upraveny pro 2.4.17 a pripsal
jsem si jednoduchy programek na vypisovani zachycenych dat, pripadne to
muzu dat nekam na web, ale nejdriv za tyden az se vratim...

Jen tak pro zajimavost muzes napsat o jaky program se jedna? Delal jsem
skoro to same s IntelliSync for Alcatel ;-)

	Michal Cihar
	http://cihar.liten.cz