NetMeeting a iptables modul h323-conntrack-nat

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Srpen 9 13:02:13 CEST 2002

| Odesílatel: Ondrej Koala Vacha <koala na fi.muni.cz>
| ma nekdo zkusenosti s novymi iptables a modulem pro netmeeting?
| Muj problem je klasicky, nedari se zvenku dovolat do vnitrni site za
| firewallem (RH73,iptables1.2.5-3+SNAT). Procetl jsem si archiv, ale

To je snad jasné, kam asi by se spojoval? Dojde k firewallu a jak asi bude
firewall vědět kam se má netmeeting spojit dál? Teda pokud se nespojujete
na veřejnou IP v DMZ za tím FW. Můžete taky zkusit NAT 1:1 do vnitřní sítě
(opět se samostatnou veřejnou IP).

| nejsem z toho moc moudry, protoze napriklad opacny smer,
| tedy z vnitrni site ven, jde bez nejakych specialnich uprav.

Bez modulu by vám tento opačný směr právě nefungoval.

Zdraví JL.