NetMeeting a iptables modul h323-conntrack-nat

Pátek Srpen 9 17:54:28 CEST 2002

On Fri, Aug 09, 2002 at 09:22:47AM +0200, Ondrej Koala Vacha wrote:
> Dobry den,
cau

> ma nekdo zkusenosti s novymi iptables a modulem pro netmeeting?
> Muj problem je klasicky, nedari se zvenku dovolat do vnitrni site za
> firewallem (RH73,iptables1.2.5-3+SNAT). Procetl jsem si archiv, ale
> nejsem z toho moc moudry, protoze napriklad opacny smer,
> tedy z vnitrni site ven, jde bez nejakych specialnich uprav.
h323 nat modul pouzivam asi 8 mesiacov, jediny zadrhel je ze nejde tunneling
(za istych okolnosti nejde video ale je mozne ze je to chyba konfiguracie toho
konkretneho cloveka). audio je 100%.

Ked chces priamo jadro a iptables, skus
{ftp,http,rsync}://gd.tuwien.ac.at/opsys/linux/routhat/0.1/RPMS
kde najdes nove jadro aj iptables. Butovat to butuje ale ci to aj funguje
zatial neviem :-). Je to pre RH 7.2 a 7.3.

> Ondrej Koala Vacha
Bye,

gawk; grep; touch; unzip; touch; gasp; finger; gasp; mount; fsck;\
more; yes; gasp; umount; make clean; make mrproper