problem jadra - tuhnuti wu-ftpd

Pavel Rauš linuxcz na cpan.cz
Pátek Srpen 9 19:05:12 CEST 2002

Zdravim,
pokud mate problemy i s jinymi aplikacemi, tak bych to typoval na problem s
pameti, to se pocitace chovaji naprosto zvlastne. Zpravidla nejde hodne veci
prekompilovat, zustavaji ruzne procesy, zombie,....

Jestli je problem jen s ftp, tak bych zkusil jineho ftp daemona. Osobne
pouzivam proftpd, ktery mi beha na nekolika desitkach serveru s velmi
vysokym zatizenim a nejsou problemy.

Pavel Rauš
CPAN.CZ - portal pouze o Perlu