PHP a ZEND

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pátek Srpen 9 20:56:58 CEST 2002

>  Nema nekdo skusenosti s ZEND pod PHP jak ho nastavit a rozchodit od
>  verze PHP 4 by melo byt podporovany compilovane skripty PHP pokud
>  tento script zakompiluji a umistim do adresare pro www stranky a
>  chci jej nacist vypluivne to na mne zdrojak zkompilovanej a nikoliv
>  stranku kterou potrebuji. Moc děkuji za radu nebo nakopnuti smerem k
>  uspechu.

Asi mate na mysli Zend Optimizer:

1. Jsou nejake pozadavky na nastaveni php, pokud jste si jej kompiloval sam.
    Predevsim se jedna o debug (zakazat), viz. dokumentace k Zendu a
phpinfo();
2. Ve vezi php, ktera je na SuSE 7.2 Optimizetr nefunguje, resenim je
aktualizace php
3. Je nutne pridat nejake volby v php.ini (asi dve radky), opet uvedeno
v dokumentaci

Muzete poslat sve php.ini a vystup phpinfo(); a uvidime.

OldFrog.