file systems

Krata krata na matfyz.cz
Sobota Srpen 10 00:19:00 CEST 2002

> Dost velka.

> Bud nemas dostatocne novu glibc alebo program nie je prisposobeny na pracu so
> subormi > 2GB.
>
> Ake mas jadro, distribuciu, glibc a s ktorym programom to nejde?

> Mam dojem ze nedavno bolo 2TB ale uz je to zvysene.
urcite 4TB mozna jeste vic..

> neviem :-)
2TB, maximalni velikost souboru je 4GB. Ale tenhle file system je FAKT
divnej. Nevim napriklad co vedlo microsoft k tomu ze pod winXP lze fat32
naformatovat pouze na 32GB i kdyz pokud si ten disk naformatujete jinde na
vetsi velikost tak si s nim winXP poradi...fakt sranda.
(mimochodem k NTFS M$ uvadi Volumes much larger than 2 terabytes (TB) are
possible (to asi umej bejt hodne HLASITY :) ) ) no ale jak velky to sem se
nedozvedel.

Krata