IOL pripojeni

David Tlusty dtlusty na seznam.cz
Sobota Srpen 10 18:43:46 CEST 2002

Pratele
mam problem s modemovym pripojenim k internetu v linuxu. Na strankach www.iol.cz
je navod, jak nakonfigurovat telefonicke pripojeni. Podle navodu jsem nakonfiguroval
PPP a pri prihlasovani nahlasi mi to akorat unrecognizet option "detach" a nepripoji to.
Potom jsem zkusil v souboru \etc\ppp\option radku s detach smazat, protoze detach je
parametr, ktery demonovi pppd rika aby se po pripojeni nezaviral a zustal spusteny na pozadi,
a tentokrat to sice nenahlasilo nic a jakoby to sezral, ale pri pingu na www.seznam.cz
mi to napsalo unknown host.
Napiste mi prosim, kdo jste pripojeny ISDN modemem k IOL, jak to mate nakonfigurovane. Moc by mi to pomohlo, nebot na zakaznicke sluzbe IOL "naseho" Ceskeho Telecomu tomu vubec nikdo
nerozumi a neni mi schopen odpovedet.
Diky moc
s pozdravem

David Tlusty