Postgresql po upgradu 7.2 - > 7.3 , obnova dat

OldFrog oldfrog na volny.cz
Sobota Srpen 10 20:50:15 CEST 2002

>jak to zjistim ??? Lepe receno, jak zjistim v kterym kodovanim  to je ?
>jinak, vsechny databaze  jsem vzdy zakladal s -E mule_internal.

Namam tu db, takze se nemohu podivat a z hlavy to nevim. Podivejte se na:

http://www.root.cz/clanek.phtml?id=1027

Nicmene pokud udelate dve db se stejnym parametrem -E, dumpnete a
importujete,
melo by to chodit. Ta template1  se vytvori sama, nebo ji delate rucne
(dump_all
nepouzivam...)?

OldFrog.