OpenOffice a .ppt

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Neděle Srpen 11 19:34:14 CEST 2002

Stanislav Meduna wrote:
> Ahojte,
>
> ake mate skusenosti s PowerPointovymi prezentaciami v OpenOffice?
> Prave som si skusil par existujucich pozriet a vsade som mal
> namiesto bulletov rozlicne znaky - raz stvorcek, raz otaznik...
> Dotycne prezentacie pritom ani nepouzivaju vychodoeuropske
> znaky - pochadzaju z nemeckeho office.

teď jsem celkem dost OO testoval (až budu mít úplné výsledky tak to tady
pošlu) a narazil jsem na stejný problém. Navíc pár prezentací mi nešlo
vůbec otevřít (nepodporovaný formát nebo tak nějak). Ještě to budu zkoumat.

BTW: narazil jsem ve firmě na síti na dokumenty Office95 (doc i xls) a
otevřelo se mi to se špatnou češtinou (vypadá to jako když jsou fonty v
kódování iso8859-1)

OO 1.0.1 EN pro win

s pozdravem
--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)