Pomala FAT32 (BOLO: Re: file systems)

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Pondělí Srpen 12 07:55:04 CEST 2002

On Sat, 10 Aug 2002 20:07:58 +0200 Miroslav BENES <mbenes na tenez.cz> wrote:

MB> Mimochodem proc je FAT32 tak priserne narocna na CPU (v liuxu) ?
MB> Je to nedotazenou implementaci v kernelu nebo uz samotnym
MB> navrhem FATky ?
MB> Kdyz totiz kopiruji neco na/z prenosneho disku na LPT portu,
MB> system totalne zpomali, neprehravaji se MP3-ky ... No proste
MB> des. Zkusmo jsem preformatoval z fat32 na ext3 a ejhle, system
MB> je behem pristupu na externi disk taky dost zatizen, ale uz
MB> hraje plynule. Takze protlacovani IDE pres LPT nebude ten hlavni
MB> problem.

Mam podobnu skusenost ked kopirujem nieco z FAT32 na FAT32. Prejavuje sa to
hlavne pri velkych suboroch (600MB). Zo zaciatku je to normalne ale cim
dalej tym to je pomalsie. System zacne byt uplne zahlteny, mys sa ledva
hybe a kopirovanie trva veeelmi dlho. Pritom z ext3 na FAT32 alebo naopak
to ide normalne.
No preco sa tak deje netusim.

Robo.

--