Zamknuti konzole bez moznosti zadani hesla

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Srpen 12 10:38:59 CEST 2002

> Asi tak. Jednoduse kdyz clovek u toho pocitace chce byt, tak tam proste
> bude, zamek nezamek. Ono je to spis o sebeovladani. A co se tyce
> pritelkyne nebo zeny, vsadim se, ze ma v zasobe mnohem ucinnejsi a IMHO
> mnohem prijemnejsi zpusob, jak dostat cloveka od pocitace, nemam pravdu?

Souhlasim. Nemam problemy se sebeovladanim a zas az tak moc na tom
pocitaci zavislej nejsem, psal jsem ten prispevek v legracnim duchu a s
nadsazkou a musim priznat, ze nektere podobne ladene reakce se mi libily.

Cekal jsem spis ale konstruktivnejsi navrhy, v linuxu je uz spousta
prastenejch programu, tak proc by tam nemohlo byt i tohle? No nic, nebudu
linej a kouknu do zdrojaku vlock ...

-- Honza Houstek