OpenOffice+RedHat7.2

Milan Svoboda tex na sendme.cz
Pondělí Srpen 12 12:48:15 CEST 2002

> Nemel by to byt problem. Pokud jsem to spravne pochopil, novejsi glibc
> pouze pridava podporu pro gcc3 (tj. nejspis exportuje nejake symboly,
> ktere gcc3 ocekava), coz starsi kompilatory nijak neovlivnuje. Pokud Vas
> to uklidni, ja jsem kvuli OO upgrade glibc delal a dal kompiluju
> programy pomoci gcc 2.96 :)

Muzu se zeptat jestli po upgrade glibc nemate problemy s nove
zkompilovanymi qt aplikacemi?
Me to po zkompilovani haze po ukonceni programu sige???
(nevim presne, nesedim u linuxu). Pritom s origos glibc pro rh72
se toto nedelo.

A jeste neco. S aktualizovanou glibc pro 7.3 mi nefunguje spravne
mc. mcedit nedokaze otevrit ani ulozit soubor aniz by totalne
zatuhla. Je nutno ji odstrelit pomoci killall. Ma s tim nekdo
podobne zkusenosti?

Milan

-----
www.redbox.cz - všechno co potřebujete