ssh bez DNS

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pondělí Srpen 12 14:12:48 CEST 2002

On Mon, Aug 12, 2002 at 12:08:28PM +0200, Dan Ohnesorg wrote:

> Ja jsem se tim vcera vecer zabyval a podle vseho je vada v redhatu 7.3,
> projevuje se to jen pri pouziti kratkeho jmena, kdyz se pouzije FQDN tak
> se resolvuje pres /etc/hosts okamzite. Snad to spravi nejaka pristi verze
> glibc.
> dan

V tom případě by mohlo pomoci přidat do /etc/resolv.conf:

search domena

Všiml jsem si, že v puvodnim prispevku neni uveden FQDN, ale jen kratky nazev.
Jak se to chova pri

10.70.1.5 muj_privatni_stroj.domena muj_privatni_stroj

v /etc/hosts ?

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal