Zamknuti konzole bez moznosti zadani hesla

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Srpen 12 20:33:37 CEST 2002

On Mon, Aug 12, 2002 at 10:58:04AM +0200, Miroslav Lednicky wrote:

> pocitac padne a heslo je ani boh nevie ake :)
>
> ml

Hmm... a pam a limits jste zkousel? Sice to nikoho neodstreli, ale
zato to zakaze se dotycnemu v urcity cas prilogovat (s uspechem jsem
to pouzival, kdyz jsem jeste byl na koleji s pripojenim na net
a meli jsme tam jednoho kolegu Rusa, co dokazal prijit a sedet tam
treba do dvou do rana, coz kdyz se clovek vracel rano z flamu, tak
ho to moc nepotesilo ;-) tak jsem mu zkrouhnul dobu, kdy se muze pripojit
a bylo poptakach :-))))

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/