Quota

Ales Vizdal ales na vizdal.avonet.cz
Pondělí Srpen 12 21:39:58 CEST 2002

Zdravim,

pokousim se rozjet quotu na Mandrake 8.2 (kernel 2.4.18-8.1mdksecure) s ext3 fs,ve fstab mam volbu usrquota, pak provedu quotacheck (vytvori soubor aquota.user)a pomoci edquota user nastavim quotu uzivateli a pomoci quotaon -avu zapnu
quoty, system napise: user quotas turned on, takze vsecko je asi ok, ale kdyz sipak jako normalni uzivatel vypisu svoji kvotu, tak zjisitm, ze zadnou kvotu
nemam:

Disk quotas for user xxx (uid 500): none

Pokud jako root provedu quota user, tak vidim hodnoty, ktere jsem nastavil v
edquota, repquota take ukaze korektni hodnoty, mam pocit jako by quotaon
nenastartovala quoty, ale nevim proc ...

Pokud pouziju vanilla kernel 2.4.19 a old quota format a vyse uvedeny postup,
tak kvoty jedou jedna radost.

Googloval sem asi dve hodiny a nic podobneho jsem nenasel ;(

		Diky za radu

				Ales