Apache, MM: failed to acquire semaphore (No space left on device)

Marek Sezemsky sezemsky na czechsite.cz
Pondělí Srpen 12 21:47:53 CEST 2002

David Trcka wrote:

> Tak presne stejny problem jsem resil temer presne pred 24 hodinami na
> temer presne stejne SW konfiguraci. Z niceho nic sletel apache, ktery do
> te doby bezel _dost_ dlouho bez problemu, a nesel za nic na svete
> nastartovat.  Vsechno ostatni (mysql, sshd, named atd.) bezelo bez
> problemu. Pomohl az restart celeho serveru. Bohuzel jsem musel tuto
> situaci resit ponekud ve spechu, takze jsem se nedostal k tomu, abych na
> netu hledal mene brutalni reseni.

1024*1024 = 1048576. Ze by nejake kouzelne cislo...? Treba
jste odhalil nejaky leak nebo horni hranici ... no proste
neceho.

Ale neberte to vazne - spis jsem prepracovany. ;-)

S pozdravem                           www.czechsite.cz
Marek Sezemsky                         Czech Site a.s.