Zvuky v RH

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pondělí Srpen 12 23:49:47 CEST 2002

>Je to typ 1688 nebo tak nejak. Pouzivam OSS.
>Diky za odpoved.

Ta moje ESS 1868 s OSS na jadrech 2.2.?? - 2.4.18 jede docela slusne.
Fungovala
i s Alsou, ale s podstatne vetsim zatizenim CPU (na i486 100Mhz). Neumi
duplex a
sekvencer jen s Alsou - tusim, nepouzivam jej. Tak nevim, jestli mame
kartu stejnou...

Pokud byste si chtel kupovat cirou nahodou novou zvukovka, doporucuji silne
SBLive5+1 s chipem emu10k1. Az na sekvencer vyborna funkcnost, full duplex.

Vami uvedeny problem jsem mel na integrovane AC97 VIA 82C686, nakonec jsem
prepsal ve zdrojaku samplovaci frekvenci a bylo to jakz - takz. Ale je
to smejd.

OldFrog.