IOL pripojeni

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Srpen 13 09:39:08 CEST 2002

> Pratele
> mam problem s modemovym pripojenim k internetu v linuxu. Na strankach
www.iol.cz
> je navod, jak nakonfigurovat telefonicke pripojeni. Podle navodu jsem
nakonfiguroval
> PPP a pri prihlasovani nahlasi mi to akorat unrecognizet option "detach" a
nepripoji to.
> Potom jsem zkusil v souboru \etc\ppp\option radku s detach smazat, protoze
detach je
> parametr, ktery demonovi pppd rika aby se po pripojeni nezaviral a zustal
spusteny na pozadi,
> [...]

To, ze nemuzete pingnout na jmeno serveru jeste neznamena, ze jste se
nepripojil. Treba mate jen bordel v /etc/resolv.conf. Zkuste, pote, co se
"pripojite" pouzit prikaz ifconfig. Ten vypise seznam vsech interfacu. Pokud
je mezi nimi i ppp0, jste pripojen a problem je jinde nez v pppd.

S pozdravem Zdenek Bohm