neviditelny hadr

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Srpen 13 11:00:38 CEST 2002

> lidi, proc instalujete takove prehistoricke
> distribuce? aktualni je 7.3, 6.1 je odhadem

Tak napr. ja bezim vsade rh6.2 a zatial neplanujem prechadzat na 7-cku.
A preco ? Nepotrebujem ziadne finticky(podpora vsetkeho mozneho) co su v
novych kerneloch. Takisto nebudem davat kernel, ktory ma kazdu chvilu
novsiu verziu. A prerabat system z 2.4 na 2.2 kernel su zbytocne
opletacky. Radsej budem bezat stabilny a opatchovany(hlavne veci
skompilovane) rh6.2.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2