neviditelny hadr

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Srpen 13 11:14:16 CEST 2002

> Tak napr. ja bezim vsade rh6.2 a zatial neplanujem prechadzat na 7-cku.
> A preco ? Nepotrebujem ziadne finticky(podpora vsetkeho mozneho) co su v
> novych kerneloch. Takisto nebudem davat kernel, ktory ma kazdu chvilu
> novsiu verziu. A prerabat system z 2.4 na 2.2 kernel su zbytocne
> opletacky. Radsej budem bezat stabilny a opatchovany(hlavne veci
> skompilovane) rh6.2.

Jo, to verim. Jenze kdykoliv se objevi dira v ssh nebo ssl tak budete
mit -soude podle konference- docela problem. Mimochodem, jadro 2.4.19 se
objevilo cca PUL ROKU po 2.4.18. Tomu nerikam kazdou chvili nova verze.
Uznavam, ze distribuce s jadry 2.4.x x>0 c<18 nejsou nic moc pro server.
Pokud jde o finticky, na serveru bych na vasem miste ocenil trebas iptables,
proti ipchains maji mnoho vyhod.

Az budete mit hodne serveru rh 6.2 tak se slabnouci podporou redhatu
pocitite mnoho starosti s urdzenim bezpecnosti proti stejnemu poctu rh 7.3
---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz