linuxova vypalba neni videt ve windowsech

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Úterý Srpen 13 10:41:48 CEST 2002

No nazdar,

TOSOVSKY Ales wrote:
> Dobry den,
>
> na vypalovani pouzivam program k3b v. 0.7.
tak ho nepouzivejte. co to je? nejaky frontend pro cdrecord?

> Vsechno se spravne vypali a v Linuxu funguje
> bezvadne. Jenze kdyz to vypalene CD vrazim
> do pocitace s windows, tak vidim jen nazvy
> adresaru, ale zadne soubory. Cim to je?
>
> Myslel jsem, ze staci povolit
> "Generate joilet entries", ale nic to nepomuze.
RTFM: man cdrecord, man mkisofs

> Diky za odpovedi.

Neni zac
	Tomas

--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html