neviditelny hadr

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Úterý Srpen 13 11:38:50 CEST 2002

On Tue, Aug 13, 2002 at 11:05:42AM +0200, Miroslav Lednicky wrote:

> len sa pripajam :)

V tom případě bych vám doporučoval zkusit Debian GNU/Linux stable.

> ml

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius
to understand the simplicity."       -- Dennis Ritchie

P.S. Podle informací, které mi poskytl Yenya, by už neměla mít konference
problém s UTF-8. Tak uvidíme ... :-)