ipac-ng

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Srpen 13 13:23:22 CEST 2002

:>  Ahoj,
:>   prosim o pomoc s instalaci ipac-ng. Zkousel jsem udelat rpm --rebuild
:>  ipac-ng.1.22-7.src.rpm a to mi vyhlasi chyby sestaveni RPM: Soubor
:> nenalezen
:>  globem: /var/tmp/ipac-ng-1.22-root/usr/share/man/man8/*.8.gz. Kdyz se
:>  podivam do tohoto adresare tak jsou tam soubory s *.8.bz2. Co delam spatne,
:>  mam pouzit jiny zpusob instalace ?

pouzivate Mandrake linux ? ak ano, tak si editujte spec file a nahradte
*.8.gz za *.8.bz2 a spravte rpm -bb ipac.spec

v principe staci .. pred par dnami som to robil :-{))
( kompilaciu )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying