Modem WELL PCI56-SL levné a dobré řešení pro Linux????

Šmerda Tomáš tomass na IFTPROGRES.CZ
Úterý Srpen 13 16:15:38 CEST 2002

Zdravím všechny,

Mám Red Hat 7.3 jádro 2.4.18
mám modem PINE ESS2898 a moc mi nejede pod Linuxem. Řada s čipem ESS2838
nemá problémy, a můj s chipy 2898s a 2819 ne a ne jet. Používám ovladače z
http://sidlo.penguin.cz/ES2838/index.html tyto jediné mi chodí a to tak že
se dokážu dotázat na modem.... ale i to mi někdy hryzne Linux. Při snaze se
připojit mi zůstane viset v KPPP u "nastavuji hlasitost". Ale i to se někdy
hryzne....

Hledám AT příkazy, ale nevím jestli zkrze ně jsem shopen něco dělat....
uvidím. Nemáte někdo takový modem?? Dá se to řešit AT příkazy?

Potřebuji nějaké levné řešení pro můj Linux a tak externí modem není to
pravé ořechové a tak jsem viděl Modem WELL PCI56-SL který má ovladače i pro
Linux máte s ním nějaké zkušenosti??? Vím je to Win modem ale třeba chodí
dobře.....

Díky za pomoc a Linuxu zdar.

Tomas

---