Problemy s tiskem cestiny - znovu

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Úterý Srpen 13 18:46:56 CEST 2002

Radek Harabis wrote:
> Nazdar vsichni,
> Na muj minuly dotaz se mi nedostalo ani jedine odpovedi,
> z cehoz usuzuju, ze jsem se spatne zeptal (:-)
>
> Takze jeste jednou:
> Mohl by mi nekdo poradit, prosim, jak zkonfigurovat tiskovy system cups,
> abych dokazal vytisknout obycejny textovy soubor v kodovani iso-8859-2
> na tiskarne, ktera umi cestinu latin2, tak aby vysledny text byl cesky.
> V KDE zadny problem pochopitelne neni, tam se zrejme tiskne pres
> grafiku. Distribuce RedHat 7.3
Zdravím,
1. Co takhle to vytisknout pres a2ps v grafice?

2. Předpokládám, že se jedná o jehličkovou tiskárnu, to by jste se mohl
cups obejít a posílat to přes nějaký skript přímo na LPT.

S pozdravem
--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)