file systems

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Srpen 13 12:51:30 CEST 2002

Miroslav BENES wrote/napsal:

: Mimochodem proc je FAT32 tak priserne narocna na CPU (v liuxu) ?
: Je to nedotazenou implementaci v kernelu nebo uz samotnym
: navrhem FATky ?
: Kdyz totiz kopiruji neco na/z prenosneho disku na LPT portu,
: system totalne zpomali, neprehravaji se MP3-ky ... No proste
: des. Zkusmo jsem preformatoval z fat32 na ext3 a ejhle, system
: je behem pristupu na externi disk taky dost zatizen, ale uz
: hraje plynule. Takze protlacovani IDE pres LPT nebude ten hlavni
: problem.

    Za to nemůže FAT32, ale ten LPT port, který se obsluhuje pollingem.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/