Encodovani z avi do mpeg,nebo do rm, nebo do mov

Michal Sviga dama na centrum.cz
Úterý Srpen 13 21:30:51 CEST 2002

Zdravim,

> transcode, ja nevim jak to bude s mov, me prijde skvelej na to, k cemu
> ho pouzivam - encodovani z mpeg2 do DivX4

Kdyz uz se tu mluvi o encodovani videa, muze mi nekdo vysvetlit, jak je to s
kodovanim do divx, jaky je rozdil v divx - opendivx - xvid?
Tusim, ze jsou tam nejake komplikace s pravama.

Zminovany transcode mi prave do divx nekoduje
libdivxencore.so: cannot open shared object file: No such file or
directoryvideo export module error: init failed
Pritom libdivxencore.so mam v /usr/local/lib/

Pak jsem se setkal s nejakym divx-vfw (nebo tak nejak) a ten nemuzu prehrat v
mplayeru (aviplay to umi)

A jeste jedna vec. Kdyz mam analogovou kameru a potrebuji video dostat do
pocitace, jaky HW doporucite s ohledem na vyhledovy prechod na digitalni
kameru?
Mam starsi MiroVideo DC 20, ale to se mi nedari pod linuxem rozchodit a navic
uklada video do MJPEG, coz je dost podivny format. Pokud ma nekdo o ni zajem,
ozvete se.

Predem dik za odpovedi
--
Michal Sviga