Ako zistit podporovane rychlosti citania CDROM

Tomas Horsky deadlock na host.sk
Úterý Srpen 13 21:58:29 CEST 2002

Zdravim,

V programe potrebujem detekovat podporovane rychlosti citania cd mechaniky,
ale neviem ako. Samotnu rychlost bez problemov menim cez ioctl(), ale na
zistenie ake rychlosti mechanika podporuje som nic nenasiel (alebo som si
nevsimol), a to som cital podrobne linux/cdrom.h :-). Neviete niekto ako sa
to da ?

Dalsia otazka by mohla zniet, ako zistit momentalnu rychlost. V
/proc/ide/hdc/settings je sice uvedene current_speed, ale nevyzera to u mna
ako spravna hodnota (pise tam 66, ale dana mechanika je napalovacka TEAC
40/16/10). Navyse dany subor precita iba root.

Dakujem

Tomas