uplny backup systemu na HDD

Matus Martinak matus na 1stomni.com
Středa Srpen 14 09:22:51 CEST 2002

Zdravim.

Riesim momentalne jeden problem a chcel by som sa poradit
ci to tu uz nahodov niekto nema rozbehane podla mojej ( alebo sefovej )
predstavy ;-)
Potrebujem zalohovat linux server, ale potrebujem aby po uplnom zniceni
hdd bolo mozne obnovit hdd povedzme do hodiny. Moja predstava je
zalohovat cely HDD na druhy hdd povedze kazdy mesiac a kazdy den zalohovat
len data, resp. konfiguraky a zakaznicke udaje. Problem vsak je ze
na niektorych pc mam sofwareovy a na niektorych hw raid. Rozmyslal som
proste spravit image hdd na druhy hdd. Avsak v pripade sw raidu asi musim
spravit image 3 hdd ? ako to potom bude s obnovou dat ? Predpokladam ze
musim mat HDD identickej geometrie ... co spravi hdd ked na vacsi nahram
image mansieho HDD ? mozem zalohovat a potom obnovit len jednu particiu ?
Riesil ste niekto takuto situaciu ? Dik za vsetky podnety pripadne odkazy.

s pozdravom

--
mm