Wine WinMM

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Čtvrtek Srpen 15 06:29:40 CEST 2002

Dobry den,
	chtel bych poustet hudbu Wokenim programem, ktery pouziva MCA interface.
Bohuzel nemam jinou moznost,
jedna se o software svazany s proprietarnimi hudebnimi daty. Je nejaka
moznost, jak to udelat?
Nasel jsem u Wine neco o WinMM s tim, ze to je jeste nestabilni, ale pry
se pres to da hrat Diablo:-)
Takze do ~/.wine/config jsem pridal:

[WinMM]
"Drivers" = "wineoss.drv"
"WaveMapper" = "msacm.drv"
"MidiMapper" = "midimap.drv"

a zmizela mi chybova hlaska, kterou vypisovalo Wine na konzoli pri
startu aplikace, ktera rikala, ze nemam nastaveny WinMM.
Ale co se te Wokeni aplikace tyce, tak se sice spusti, ale kdyz chci
neco prehrat, tak se nic nedeje akorat po nekolikerem stistknuti
play/stop zatuhne.

Neresil jste to nahodou nekdo?
	Mejte se
		Tomas

--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html