linuxova vypalba neni videt ve windowsech

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Čtvrtek Srpen 15 08:32:06 CEST 2002

===================================
Diky za odpovedi.

Ano, k3b (http://k3b.sourceforge.net) je frontend pro cdrecord, mkisofs,

cdrdao a dalsi. Je to "klikatko", podle meho nazoru velmi hezke.

Bohuzel z nejakeho duvodu vypalena CDcka nemuzu precist
ve windowsech, pricemz v linuxu je vsechno v poradku.
Asi se nejak spatne vyrobi joliet entries. Take jsem nikde
nenasel moznost nastaveni charsetu pro joliet.
Nenalezl jsem ani zpusob jak zjistit jake parametry se
posilaji externim programum (krome prohlednuti zdrojaku asi).

Napisu autorum, presto pokud to tady nekdo pouziva a
vedel by jak na to, budu rad za jakekoliv poznatky.

Pokud vypalim CDcko zpusobem:

mkisofs  -jcharset=iso8859-2 -r -l -V "jmeno_disku" -o obraz.iso
adresar_se_soubory_k_palbe
cdrecord -v -speed=8 dev=0,0,0 obraz.iso

tak to funguje dokonale, ale je to trochu nepohodlne a tezce se to
vysvetluje
spoluuzivatelum meho pocitace. Vedel by nekdo o jinem grafickem
frontendu,
ktery by mel vice nastaveni?

--
zdravim