ATARAID tuning

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Srpen 15 09:33:13 CEST 2002

Dobry den,
prave jsem nainstaloval Promise FastTrak100TX4, ke komunikaci s radicem
jsem pouzil moduly ataraid.o a pdcraid.o. Zajimalo by me, jestli je mozne
ladit vykon disku pomoci hdparm primo (hdparm -X69 /dev/hde,g). V ATARAID
howto totiz pisou, ze k diskum by se nemelo vubec pristupovat primo (coz
je jasne), ale nepisou, jestli se tim mysli i hdparm. A jiste chapete, ze
v teto oblasti se mi do metody pokus/omyl moc nechce ;-)

	Diky, Tomas Valousek

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..