"rozpuleni" serveru - vyreseno

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Srpen 15 09:58:08 CEST 2002

Dne pá 12. červenec 2002 08:44 jste napsal(a):
> Dobry den
>
> Mam server, ktery ma dve sitove karty dovnitr. Na kazdou je povesena jina
> firma a ja bych potreboval aby na kazde karte poslouchala samba s jinou
> konfiguraci.
>
> urcite by to slo vyresit pres parametr %I, ale tobych musel mit pro cely
> rozsah C tridy tolik vkladanych konfiguraku. Tj 2x255 konfiguraku, to je
> podle me takove tezkopadne.
>
> Jeste jsem nasel promenou %L tam pisou neco o "dual presonality", ale moc
> jsem to nepochopil jak s tim mam zarabet.
>
> Muzete nekdo skratit me dlouhe vedeni?
> [...]

Tak jsem udelal dva konfiguraky.
V kazdem musi byt nastaveno:
interfaces = ethx
bind interfaces only = yes
lock dir = /var/cache/samba - tento musi byt u obou konfiguraci ruzny

a nakonec je treba upravit /etc/init.d/smb na spousteni dvou instanci samby.

Funguje to skvele.

Diky

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners