Web OpenOffice.org?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 15 10:31:48 CEST 2002

Dobry den,

On Thu, Aug 15, 2002 at 10:25:10AM +0200, Jan Marek wrote:
> Dobry den,

> Hmm... To tezko... Zkousel jsem i:
>
> telnet www.openoffice.org 80
>
> a nic...
>
> Napada me pouze, ze dostanu spatnou IP adresu: mohli byste mi,
> prosim, zaslat IP-cko, na kterem ten stroj je? Me to ukazuje na
> 64.125.133.202...
>
> Jeste me napada: spis ma stranky k dispozici vase (transparentni)
> cache?

Problem je zrejme jinde: zkousel jsem to ted z penguina a dostanu
se tam, a to i telnetem...  Takze nase IP-cka maji asi zarizla,
coz me dost mrzi... :-(

> Diky...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,