problem jadra - tuhnuti wu-ftpd

Michal Kratky kratky na fzu.cz
Čtvrtek Srpen 15 09:43:44 CEST 2002

On Fri, 9 Aug 2002, Peter Surda wrote:

> Uplnou nahodou nemas namountovany nejaky sietovy fs, pricom server je down? Ja
> som mal podobne symptomy a boli sposobene tymto.

> Posli vystup
> cat /proc/mounts

Pouzivame NFS z nekolika Solarisu. Prave jsem zazil situaci kdy neslo
spojeni. Ty projevy jsou uplne jine - stroj je zcela nepouzitelny.  Resena
zavada vypada jinak - FTP klienti se pripojuji a tuhnou. Ostatni
funguje zjevne docela normalne.

Timto dekuji vsem kteri mi radili hledani timto smerem.

		Michal Kratky