Jak prinutit kernel aby vytvarel debugy

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Srpen 15 12:48:40 CEST 2002

On Thu, 15 Aug 2002, 88xx xx44 wrote:

> Zdravim
>
> Nemuzu prijit na to jak donutit kernel aby mi veskerou svou cinnost
> vypisoval do debug failu. Nevite nekdo alespon odkaz na nejakej
> dokument/how-to ?

Potrebujete neco jako syslog demona (napr. sysklogd-1.4.1-8 na RH 7.3).
Konfigurace je v souboru /etc/syslog.conf. Pokud zapatrate po ceskych
linuxovych casopisech, tak snad najdete clanek, ktery se teto problematice
venuje (bohuzel uz si nevzpominam v jakem to bylo a jak je to dlouho,
konec koncu uz si ani presne nevzpominam, jestli vubec neco takoveho
vyslo;-). Jinak s defaultni konfiguraci se da syslog normalne pouzivat.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..