smbfs proti NT server EN - upřesnění

Vaclav Koranek news na scorpionis.cz
Čtvrtek Srpen 15 16:12:12 CEST 2002

Na připojení na NT server používám:
"mount -t smbfs -o
username=vkoranek,password=heslo,codepage=cp852,iocharset=iso8859-2
//server-fs/vkoranek$  /mnt/serverfs/homevk"

Testuju to na souboru s názvem "Žluťoučký kůň pěl ďábelské ódy na ř.txt"

Zkusil na jednu soukromou radu i doplnit (na NT serveru EN) v "Regional
Option"  Central Europe a nastavil locale na Czech. Ale beze změny. :-(

Mohu prosit o další nasměrování ? Tak aby to fungovalo ? Stačili by mi i
vzorový konfiguraceo d někoho kdo to již provzuje ... ;-)

V.K.