_OT:_Ruske_fonty_v_DOS?

Vatay Világi Norbert norbert na vatay.sk
Čtvrtek Srpen 15 14:40:22 CEST 2002

> Azbuka je preci CP855, ale v Rusku se uprednostnovala varianta CP866,
> ta ma logickteji usporadana pismenka z pohledu trideni.
> Nejoblibenejsi stejne byla KOI8-R, alias CP878.

S nastavenim CP musite stale restartovat DOS alebo DosEmu ked chcete zmenit
kodovanie. Ja som potreboval tiez len vidiet azbuku na citanie roznych textov,

A resil som to tak, ze som urobil  80x28 video mod s def. EGA fontmy a ked
rustinu som uz nepotreboval, tak som prepol videomod do povodneho stavu.

hoci takto pisat v rustine neda, ale na citanie je vhodne

Koho zaujima zdrojovy kod moze najst na adrese: www.lszegeny.home.sk/pm_rmod.taz

s pozdravom

                            (o_ (o_ //\      vatay       /\\ _o) _o)

QNX is like a wigwam - no windows, no gates, only apaches inside with boa's