wu-ftpd, nastavenie prav

taranis taranis na inmail.sk
Čtvrtek Srpen 15 12:52:34 CEST 2002

13.8.2002 20:40:34, Jirka Kosina <jikos na jikos.cz> wrote:

>IMHO (wu-ftpd z duvodu osobni antipatie nepouzivam ;) ) staci v
>/etc/passwd uvest jako cestu k home u daneho uzivatele
>
>/home/./username
>
>dale uziavtele "username" pridat do nejake skupiny (treba ftp), a pak do
>/etc/ftpaccess napsat:
>guestgroup ftp
>
>Ale predpokladam, ze je k tomu jiste nekde nejake HOWTO, pripadne je to
>popsano v dokumentaci. ;)
>
>--
>JiKos.

Ahoj,
Dik za rady,
Ked mam pravdu povedat, vela sa Linuxu nevenujem.Najdem si nan cas vzdy po
veceroch (mam 17 rokov) a vtedy sa mi uz moc manualy citat nechce.Takze potom
otravujem Vas.Som velmi rad, ze sa vzdy najde niekto ochotny mi pomoct.
ps -a: Aky pouzivate ftp server?
ps -b: Dufam, ze sa z tych zaplav cim skor dostanete(/me).
Vela stastia praje Taranis.