Apache, MM: failed - vyreseno

Ondrej Raska or na miton.cz
Pátek Srpen 16 12:00:04 CEST 2002

> Restart delate nejakym standardnim zpusobem (SIGHUp, pripadne pres nejake
> distribucni skripty), nebo nejakou drsnejsi metodou (SIGKILL, napriklad ;)

apachectl restart (resp. apachectl stop; apachectl start)

> Ja mod_throttle nikde nepouzivam, a toto chovani jsem take jeste nepotkal.
> Mate-li cas a chut experimentovat, tak metodou postupne eliminace ;)
> zjistete, ktery 3rd party modul to dela (prtooze se nezda,ze by to delal
> apache samotny), a zkuste to nadhodit bud v nejake relevantni konferenci,
> nebo to poslete primo maintainerum.

Pokusím se na to přijít.

> Mimochodem, Vy nechavate apache bezet pod root.root? ;)

Ne neběží pod rootem, ale ani pod standardnim apache - z určitých důvodů běží
pod jiným uživatelem. Je to právě divné že se neuvolní prostředky, které
vlastní root.

--

S pozdravem

Ondřej Raška

MITON CZ, s. r. o.
Soukenna 1, 466 01  Jablonec nad Nisou, Czech Republic