OFF: Co je spatne ???

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Pátek Srpen 16 12:37:54 CEST 2002

On Fri, Aug 16, 2002 at 11:50:40AM +0200, Pavel wrote:
> Zdravim vsechny v konferenci,
>
> mam skromny dotaz, nevim zda je tu uzavrena skupina uzivatelu a "cizi"
> neberete, nebo jsou moje dotazy prilis primitivni a vetsina z Vas na
> ne zna odpoved, ale konferenci ctu pravidelne a ani v archivu jsem nic
> nenasel. Chtel bych jen znat duvod, proc se tu resi veci mimo tema
> nekolik dnu, ale me nikdo ani neodpovi. Co delam spatne ??? Jak se
> muzu dostat do okruhu "vyvolenych", aby se nekdo venoval i mym dotazum ?

Vas problem bude zrejme na tolik specificky ze ho zrejme jeste nikdo z
lidi v konfere neresil. Zadne sektovani tady (alespon verejne :))
neexistuje. A timto zpusobem sice lidi donutite k diskuzi ale na uplne
jine tema nez si predstavujete.

Pokud chcete znat odpoved proc (a zda) tomu tak jak pisete je
kontaktujte nejakeho sociologa nebo psychologa z oboru chovani lidi v
mail-konferencich.

--
  KLoK