Booting z HPT370A

admin admin na digisvet.cz
Pátek Srpen 16 12:56:26 CEST 2002

Zdravim.

Pripojil jsem jako sekundarni PCI raid controller HPT370 se dvema disky v
RAID1. Nabootoval jsem z primarniho radice z disku hda1 a provedl vse
potrebne pro rozebehnuti RAIDu. Po rebootu OK, RAID bezi.
Pote jsem se pokusil nainstalovat novou distribuci primo na disky v RAIDu.
Nabootoval jsem z CD Debian 3.0 (kernel 2.4.x s podporou HPT370) a HPT se
prihlasil. Pri instalaci se vse jevilo OK. Na konci instalace jsem nechal
LILO zapsat do MBR at bootuje z /dev/ataraid/d0p1.

Po rebootu dostanu na obrazovku opakujici se sekvenci "04" a stroj zatuhne.
Nejake rady ???

Jeste jsem se pokusil opravit lilo.conf podle
http://ataraid.slimyhorror.com/.

Soucasne lilo:

boot=/dev/ataraid/d0
root=/dev/ataraid/d0p1