Odporucate update server Mandrake 8.1 -> 8.2?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Srpen 16 13:23:41 CEST 2002

> Ja se nerozciluji, pokud to tak vyznelo, tak se omlouvam. Jen jsem tim
> chtel rici, ze mam presne opacny nazor nez vy. Ze spis nez admin, ktery
> se zdraha provest kompletni upgrade ziveho serveru behem par hodin, si
> vyhozeni zaslouzi admin, ktery takovou vec bez vahani provede.

Tiez by som nezamestnal takeho cloveka, co najprv kona a potom premysla.
Ale asi sa bavime o dvoch roznych adminoch :-)
Ja mam na mysli normal seriozneho admina, ktory to vie spravit a vy asi
zaciatocnika. Tak toho zaciatocnika by som asi nezamestnaval, aj ked
uznavam, ze niekde sa to naucit musi.

> Asi bych v sobe tezko hledal odvahu rici tohle do oci klientovi, ktery
> prave utratil nekolik set tisic za reklamni kampan a ma nedostupny
> server. On by to taky jeden z nas nemusel prezit. :-)

Sme sa asi trosku zle pochopili. Ked robim server zakaznikovi, tak s
patricnou vaznostou a opatrnostou. Predsa len zakaznik asi nebude mat
pripravene nahradne riesenie ako ja vo firme, keby sa mi nahododu nieco
nepodarilo. Preto je rozdiel robit nieco u seba, kde mam nahradne riesenia
a u zakaznika, ktory ocakava zaplatenu pracu.

A;e odbacame od temy a asi uz aj piseme o nicom. Preto ja skoncim s tym,
ze mam rad admina(seba :-))), ktory upgraduje a vie ako na to ihned ako
zisti, ze upgradovat treba a necaka zbytocne, kym mu to niekto poradi
(mozno samotny hacker :-)))

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2