APC Back UPS PRO 1400VA - jo?

Zdenek Drlik zdenek.drlik na seznam.cz
Pátek Srpen 16 14:43:24 CEST 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

>     ??? Take si stezujete, ze kdyz dovezete domu novy barevny digitalni
> super moderni televizor, ze se po zapnuti nejste schopen divat na
> vsechny ve vasi lokalite dosazitelne TV programy? Vase stiznost je
> zhruba stejne kategorie...

Nemyslim. Pokud si koupim od APC UPS, pouziji k ni primo dodavany
program (tehdy PowerChute pro Linux) a ten mi nedovoli UPSku
nakonfigurovat aby fungovala spravne, tak bych to prirovnal spis k tomu,
ze jsem si koupil novou super moderni televizi a nemuzu na ni pomoci
dodaneho dalkoveho ovladace zesilit/zeslabit zvuk... V obou pripadech mi
IMHO vyrobce dodal vadny vyrobek. Ale to uz je asi trosku OT, nemyslite?
S pozdravem

Zdenek D.