OFF: Co je spatne ???

Pavel linux na argobbs.cz
Pátek Srpen 16 16:33:31 CEST 2002

Hello,

Friday, August 16, 2002, 12:37:54 PM, you wrote:

kdc> Vas problem bude zrejme na tolik specificky ze ho zrejme jeste nikdo z
kdc> lidi v konfere neresil.
Myslel jsem, ze DHCP je dnes natolik pouzivany, ze nekdo jiz na
podobnou vec narazil.

kdc> Zadne sektovani tady (alespon verejne :)) neexistuje.
Jiz nekolikrat jsem se dotazoval a nemuzu rict, ze by nekdy vedlo k
vyreseni problemu, proto jsem spis soudil, ze se s novymi, malo
pisicimi nebo jinak neznamymi lidmi nebavite.

kdc> A timto zpusobem sice lidi donutite k diskuzi ale na uplne
kdc> jine tema nez si predstavujete.
Aspon vidim, ze to funguje, timto se jeste jednou omlouvam za vniklou
debatu, ktera neni naprosto k tematu, nicmene, muzete odpovidat i na
jadro problemu a to je nestasne DHCP, coz jiz k tematu bude.

> treba poslat dotaz a podpisat sa zenskym menom ;-))) nedavno tu prebehol
> taky thread ;-)))) vid archiv
Bohuzel mi moje sex. orientace nedovoluje psat zenkym jmenem, ale asi
by to fungovalo -((( Priste budu muset rict pritelkyni, at se zepta.

> Dotycnou nahodou znam a tvrdila mi, ze us ji asi deset lidi nabizelo soukromou
> pomoc, pripadne seznameni :-)))))
Ze bych vyhledal prece jen toho lekare a pozadal o zmenu pohlavi -)))

Dekuji vsem zucasnenym za reakce a omlouvam se i za ostatni
moderatorovi.

--
Best regards,
 Pavel                            mailto:linux na argobbs.cz